Grandiózus, eddig soha nem látott reklámkampányba kezdett a Coca-Cola. Habár a projekt körül igen nagy a titoktartás, a kiszivárgott információk alapján arra lehet következtetni, hogy a napokban indul útjára az, az első hat hordozó rakéta Bajkonourból, melyek a kampányhoz szükséges speciális műholdakat, illetve az üzembe helyező legénységet szállítja. A Coca-Cola ugyanis közleményben adta tudtul, hogy kizárólagos igényt tart az égboltra, mint reklámhordozó felületre, aminek keretében speciális lézer technológiával szeretné a jól ismert logót a magasba vetíteni. Akár a távközlési műholdakat, ugyanúgy ezen objektumokat is úgynevezett geostacionárius pályára állítják, így mindig egy adott terület felett lehet majd látni a reklámot. Jelenlegi terv szerint három műhold áll majd Észak-Amerika felett, kettő Közép- és Nyugat-Európának világít, egy pedig, Japán egén hirdeti majd a multinacionális céget.
Értesüléseink szerint a Coca-Cola igényeit a NASA nem tudta volna kielégíteni, adott projektet egy húszéves terv keretében kívánta volna megvalósítani. Így lépett kapcsolatba a cégvezetés az Orosz állammal, akik négy éves határidővel garantálták az első hat műhold telepítését, majd a sikeres megvalósítás függvényében további négy éven belül még hatot. Az orosz vezetőségnek mindemellett olyan kitétele is volt, hogy saját egükre nem kerülhet ki a logó. Szakértők szerint a kampány teljes beruházási költsége óvatos becslések alapján is 800 milliárd USD-re rúghat, mely a világ valaha látott legdrágább és legátfogóbb reklámkampánya lehet.