Ülök a Halak alatt, míg ki nem basznak...

Csak a kezdet.

darabok

2013.02.11. 15:22 | Mr Past | Szólj hozzá!

Többé nem rejtegetek senkit és semmit. Senkiért  és semmiért. A csomag a magam teljességéből- vagy ha úgy tetszik csonkaságából jár. Revíziót magammal, s viselt dolgaimmal szemben egyedül én rendelhetek el. 

Fájdalmasan pártoltak el mellőlem a szebb jövővel kecsegtető mosolyok. Elítéltettem valami tehetetlen sodródásban, a fejemre olvasott átkok közt, holott csak szeretni szerettem volna, amit vagy visszautasítottak gyávaságból, vagy semmibe vették telhetetlenségből. Lehetek fiatal, lehetek tanácstalan, lehetek hirtelen, bosszús, vagy indulatos, de hatalmas igénnyel, hogy szerethessek. Nem mentegetem magam. Igen sok mindent égettem fel magam mögött, s habár meg nem kérdőjelezhetem régi tetteimet, azok óvatosságra intenek a jövővel kapcsolatban. Mert nem csak egy másik embert vesztettem vele, hanem magamból is egy-egy darabot.

A bejegyzés trackback címe:

https://ahalakalatt.blog.hu/api/trackback/id/tr135074451

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása